Com cada any, iniciem els “Dissabtes enoturístics” amb l’Acadèmia Tastavins. La segona excursió tindrà lloc el dissabte 1 d’Abril i serà a Torelló.
Torelló està lligat a la Finca Can Martí, amb una història familiar que es remunta al 1395. En les seves 135 hectàrees de terreny les varietats de raïm blanc i negre troben les condicions idònies per poder convertir-se en uns vins i caves de gran singularitat mereixedors de les més altes puntuacions de Robert Parker. Exigència i Passió és el seu lema familiar. Una visita única que a Tastavins Penedès esperem amb molta il·lusió.
Com sempre, la sortida serà a les 10h del matí des del pàrquing de l’Auditori de la zona esportiva de Vilafranca.
DATA: 1 d’Abril de 2017
PREU: 5€ socis (10€ no socis)
* Saps que Tastavins Penedès és una associació i te’n pots fer membre? Gaudiràs de descomptes permanents, activitats exclusives i molt més. Si ets menor de 30 anys, la quota és un 50% més econòmica! Fes l’alta a través del web en tres minuts aquí.
ON:
08720 Vilafranca del Penedès