Carregant esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja s'ha celebrat.

MARIDATGE “5 VINS & 5 TEMES” amb el Taller de Músics : THE BEATLES

Preu: 15,00€
( 19,00€ no socis )
DESCRIPCIÓ:

Aquesta és una proposta cultural a l’Espai Penedès | BCN englobada en un cicle anual de música i degustació anomenada “5 vins & 5 temesâ€. Una proposta on maridarem els temes de grups nacionals i internacionals, amb vins del Penedès, i amb la col·laboració de’intèrprets de la prestigiosa escola de música moderna de Barcelona “Taller de Músicsâ€.

Aquesta degustació de vins/concert en directe, pretén posar en un mateix nivell l’experiència sensorial d’un tast de vins dirigit per un sommelier, amb l’acompanyament en directe d’una música d’un compositor reconegut prestigi, i que ha canviat la trajectòria de la historia de la música moderna.

Les característiques organolèptiques que cada vi ens permeten fer una clara descripció sensorial de cada vi o escumós. Quin gust té? És afruitat? Què hi destaca? Quin efecte ens produeix en boca? És un vi fàcil? Fàcil? Té potència? És un vi predominant? A què ens recorda? Totes aquestes preguntes tenen una resposta. I aquestes ens permeten relacionar cada vi amb un tema musical concret.

En aquesta primera ocasió tastarem 5 vins del Penedès, acompanyats de 5 temes diferents de The Beatles, i una petita degustació de formatges artesans Xerigots. La interpretació musical anirà a càrrec de Zoila Herraz, músic de l’escola Taller de Músics.  I com sempre, la direcció del tast de vins, a càrrec de David Escofet, el sommelier de l’Espai Penedès BCN.

Els temes que interpretarem i que maridarem amb els vins són:

Here comes the sun

Imagine

I am 64

Strowberry Fields Forever

Hey Jude

* The Beatles foren un grup de música procedent de Liverpool, Anglaterra, format per John Lennon, Paul McCartney, George Harrison i Ringo Starr. Són el grup de música pop amb més èxits i vendes de discs de la història de la música popular, i, a més, han aconseguit el reconeixement dels crítics. Les seves aportacions innovadores a la música popular i el seu impacte cultural van tenir una gran transcendència en els anys seixanta, que es perllongà d’una manera o altra en els anys posteriors.

DATA: Dissabte, 19 de desembre de 2015, a les 20.00 hores

PREU: 15€ soci Tastavins Penedès (19€ no soci)

* Saps que Tastavins Penedès és una associació i te’n pots fer membre? Gaudiràs de descomptes permanents, activitats exclusives i molt més. Si ets menor de 30 anys, la quota és un 50% més econòmica! Fes l’alta a través del web en tres minuts aquí.

Amb la col·laboració de:

taller_de_musics

 

 

 

QUAN:
19/12/2015
20:00h - 22:00h

ON:
Espai Penedès
Muntaner, 21
08011 Barcelona