Fem un TimeOut en viu!
Estem molt contents d’anunciar que el nostre primer tast obert al públic a la sala Espai Penedès | BCN és amb la col·laboració de la Revista d’oci més prestigiosa del món, la Time Out.
Descobrirem, a través d’un tast a cegues, sis vins premiats en el 48è Concurs de vins D.O. Penedès. Un Blanc Jove, un Blanc Criança, un Xarel·lo 100%, un Rosat, un Negre Jove i un Negre Criança.
Amb els ulls tapats…. Reconeixeries el vi que tastes? Sabrà s si està s tastant un jove o un criança? Endevinarà s si és un rosat o un negre? Serà s capaç de distingir entre un blanc i un negre, amb els ulls tapats? Serà s capaç de distingir una varietat a cegues? Et sorprendrà s quant vegis l’ampolla?
Aquest tast inclou, de regal, una copa Riedel Magnum, valorada en 11 euros. Reserva el teu ticket aquÃ.
